THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Monday, July 27, 2009

oh yayyyy :)

housemate 4-409 :)
sgt3 best larh :) dr kiri ; myza,lya,siti,aku,shida,erma,ann & pieyqa :) myza duk cheras,lya kedah,siti terengganu,shida lak klang,erma subang,ann penang & pieyqa duk kelantan :) aku sblik nan siti nan pieyqa.. lya sblk nan erma.. myza,shida nan ann lak sblk.. pg2 siti nan pieyqa ah kejut an aku ;p hee ;p awal doe aku bgn ;) 6pg uh :) tp ari senin,sase nan jumaat ah bab class pg.. rabu & kames bgn kul 9 ;p hahhah ;) durg ih baik :) salu psn suro smyg :) lg2 nenek pieyqa ;p huhu :)) tp3,pieyqa jahat sikit weh.. suke sgt carix psl nan aku.. sari lau tagado mst tabule.. de je.. die uh suke sgt sakat aku.. hiyyyy! ketua ruma kiturg myza la :) die ih asik tegelak je.. da glx susa na bnti lak uh ;p mule2 mmg kerek gile kut tp bile da knl mmg okay gile ah :) shida lak salu tade tat bilik ;p die pn mcm tajoin kiturg sgt.. die asik pegi blk membe die y len.. tape la lau die slese cm uh an.. tat ruma ih mmg best :) kdg2 aku tapaya lpt baju bab tawu2 baju da siap lipat ;p bgs an :) ann pnye keje ah tuh ;) erma lak ske msk ;) hee ;p siti lak suke iron baju :) mmg best ah ruma ih :) an aku da ckp td ;p syg kaourg lelebe ah kawan :) hee ;p aku da start cuti sem :) best2 :) start 27/7-2/8 :) tp tah pe2 tah.. da na ptg bru in4m tat notice board cuti d cptkn.. haih.. ngek je! mmm.. aku dmm ouh :(( dr hari jumaat :( tiap2 mlm mst pns uh dtg ouh.. && makin hari makin terux je :( wuuuuu :(( aritu pieyqa.. pas uh erma.. pas uh aku lak.. srntak nan bieya lak uh.. takut ouhhhh.. minx jgn ah h1n1 uh dtg tat cni.. amin :))

0 feedback: