THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Thursday, November 5, 2009

the end !

wuuuu ! sedihhhhh . smlm ovenite . last kot . nan safi , haziq , bieya , sha & ali . just tgk wyg je .
ovenite pn sbb safi last an . ali pn same . lps ni da tajumpe da . sedihhhh :( berat je na bg dorg pegi ouh . then , lan . woah ! msng2 da bla . hermmmm . esok bieya pulak . afta bieya , sha . & lastly aku ah an . mmm . afta diz , 4 sure msng2 buat hal sendiri . if ade rezeki , maybe ah dpt jumpe next sem . INSYAALLAH . but , masing2 pun mesti ah dpt offer tmpt lain an . masing2 pun da pilih course y masing2 suka . ehmmmm . sedih kot ! alahaiiii . weh korang ! jgn ah lupe aku ihh . tabole tau lupe aku . tau bieya ? tau sha ? tau safi ? tau lan ? tau haziq ? tau ali ? tau3 ? if korang lupe jugak tatau ah an . even kite sume baru knl , but mcm2 kita da share . secret2 pn tade an . if ade pun . maybe sikit2 ah an . y personal . rite ? dlm 4bulan ni , macam2 an kita buat . suka ada . duka pn ada . kan3 ? aku takan lupekan korang semua . korang sahabat terbaik buat aku . nnt korang take k tau ? jgn macam2 , jgn bukan2 . okayyyy ? kita da ah susah na jumpe . lg2 semua da jao an . sedihh weh . nanes kot bila duduk sorang2 . inat balik ape y kita semua buat . eyt korang , thanks a lot sudi jd sahabat aku . thanks sbb layan kerenah2 aku an . korang saba je an . lg2 bieya & sha . hee ;p aku sayang korang sesangatttttttt ! muah ! muah ! muah ! aku minta maaf if aku selalu buat korang risau , korang sedih , korang geram , korang bengang or blablabla . korang pun faham aku ni cmne kan ? heee ;p if ade terlebih , ade y terkurang , aku minta maaf . aku manusia biasa , talari dari buat kesilapan & tacukup sempurna . halalkan makan minum aku & segalanya tau . nnt inat2 ah aku selalu . INSYAALLAH , aku akan selalu ade utk korang ;)
p/s ; ape2 korang call or text je eh . if aku taangkat or tareply , faham2 ah tau :) hee . simpan address aku ih ,
NO 7 , JALAN 5/12 , FASA 1L , BANDAR TASIK KESUMA , 43700 BERANANG , SELANGOR DARUL EHSAN :)
woahhhh ! bukan senang aku na bg tau :) ahahaha ;p

manje :)

2 feedback:

Sharifah said...

wEyh bapak sedyhhhh... ko syg aq... same lar aq...
muah3.... ngeE~~
Aq xkn lupekn ko k..
itu jnji aq..
Aq xkn berjnji klu aq xpt tunaikn..
Luv u manje..

manje poppy said...

lyt <3