THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Friday, January 1, 2010

eyt korang , korang , HAPPY NEW YEAR tahu ? hee ;D WELCOME 2010 ! :) da tahun baru laa . so , azam pn baru la jugak enn . gahhh ! ;D macammacam azam aku ;D

aku na kurus daa ;DD *real je ;DD
aku berazam na bruba jd baik sikit ;DD
aku na ubah prangai y buruk kpd y baik ;DD
aku nak jd anak y solehah ;DD
aku na jd kawan susa senang ;DD
aku na jd girlfriend y setia , awww :DD
then , tana gaduhgaduh daa ;DD
aku na kurangkan melepak & buang masa ;DD
aku na kurangkan meng-online& texting ;DD
aku na blaja rajinrajin & tana mainmain daa ;DD
aku na dapatkan pointer y best for sem 1 ni ;DD *fuyohhhh ! bole ke manje ? HAHA ! ;D
& lastly , aku na jadikan tahun 2010 sbg tahun y terbaik dalam life aku ! :) AMIN !
so , doakan aku dapat capai semua azam aku nihhh tau ? tau ? :) ehee ;D thank !

0 feedback: