THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Monday, January 18, 2010

GRRRRR ! tension betul la ! lately banyak gila kot micsallingincoming call dari strangers .

then ada yang text merepekrepek la . da macam desperate je .

EEEEEERGH ! WTF !

anyway aku tau sapa punya kerja , kau memang fucker kan sial ! bf kau tu pun bongok !

and , and kalau la aku ni jahat kan , memang da lama da aku cerita pasal dia dekat kau and apa yang dia buat semua . disappointed habis kot kau nanti , silapsilap hari bulan gaduh besar kau dengan dia . OPSSSS ! IM SORRY HUNNN ! HAHA !

nasib baik la aku ni jenis tasampai hati na buat bendabenda macam tu . tape la . harini hari kau kan .

btw , thank jugak la kan sebab baca blog aku ni haa . and aku na bgtau kau yang aku sikit pun TAK INGIN & TAK BATAK dekat bf kau langsung la weh ! ewwww .
faham ? da puas da baca blog aku ? ke na aku type lagi ? HAHAHA !
TWO WORDS FOR YOU
PATHETIC LOSER !
GET THE HELL OKAY ?

0 feedback: