THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Saturday, December 18, 2010

freshie :')


my new hair cut :)

rambut rosak sudah tiada lagi. no more ok ;D
erkkk, agak klaka la jugak muka aku berambut pendek.
muka dah la bulat kan ;D HAHAHA!
but skali skala tuka imej, tak salah kan ;D
anyway, intan kata saya comel ;D HAHAHHA!
ntah ye ntah tidak.
amat tak comment apa-apa pun. tgh marah la katakan. welkkk! ;D
comment aku, aku nmpk mcm baik sikit dgn rambut ni. awwwwwwwww =,= BAHAHAHHAHAHAHA! :')

6 feedback:

Lunia said...

comeL. nmpk cm bebudak je ^^

Anonymous said...

cute :) childish look.

Anonymous said...

oke what .
sekali sekala tuka style .
apa salahnya ryte :)

manje poppy said...

hehe. thank you guys! :) sayang and rindu kot dkt rmbt lama. but nvm la, dah cut dah pun kan. yeah! sometimes, kena mencuba kan? :')

qilarazak said...

hahah. mcm budak2. btw kau memang tetap budak2 untuk akuu. ihih

rambut aku da panjang. kau pulak pendekk. hehe

manje poppy said...

welkkkk ;) aku dah besar sikit tau ;) saja tuka-tuka :)