THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Monday, December 20, 2010

jatuh :'(

Ya Allah, tabahkan hatiku, berikan aku petunjuk, kuatkan diri ini, teguhkan imanku.
Aku bermohon pada Engkau yang satu.
Sesungguhnya aku telah tewas dan kecundang dalam hal ini.
Perit untuk aku lalui semua ini.
Aku merasakan hidup ini kosong, tiada arah tuju.
Aku buntu Ya Tuhan.
Jauhkan aku dari segala musibah, jauhkan aku dari sebarang kesulitan, jauhkan aku dari hasutan syaitan.
Nauzubillah min zalikh!
Bimbinglah hambamu ini, redhailah hidupnya Ya Tuhan :'(

3 feedback:

qilarazak said...

nape ??

Erin said...

life has its ups n down... bersabarlah n berdoa semoga dikuatkan semangat. aminn~

manje poppy said...

qila : ada la :( hmm.

erin : yeah. no matter what, we have to face it. no worries. im good here :)