THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Friday, December 24, 2010

SUGAR GLIDER ♥




dah lama gila aku nak binatang ni :( bila la aku boleh dapat kan?
HAHAHAHHAHA! dah request kat amat dah ;)
dia ckp if dia ada duit, dia belikan. kesian pulak aku kat dia.
bie bie, i gurau je lah. ok?
haih. bila nak amik gaji ni? aku dah kira-kira dah.
gaji aku maybe dlm 2++. so, tmbah sikit, dapat la binatang ni ;)
HAHAHAHA! tp membazir la pulak kan, dah la tgh takde duit.
bnyk bnda yg tak settle lg haa. takpe la.
later, bila dah ada duit lebih, saya beli awak ya? awak tggu saya tau? saya betul-betul nak awak tau SUGAR GLIDER ♥

2 feedback:

D`littleye said...

aku pun nak do!!!!!!!!!!!!!!!!gila suka!cibai!
tapi aku org yg bz.......
nti suga glider aku tak mandi..heeeee

manje poppy said...

jom beli jom? ;D haha. bukan stkt kau, aku pun sama la. ku pemalas nak mandi, nnt binatang ni pun ikut aku ;D