THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Sunday, March 20, 2011

I only have myself.

yeah. this is how i feel.

saya rindu awak yang dulu, saya rindu masa mula-mula kite bersama.
sekarang? tak macam dulu lagi kan awak kan.
maklumlah, cinta kan macam bunga.
dulu disiram selalu, mekar je.
sekarang, siram pun dah jarang, dah tak mekar, suram.
tunggu masa nak layu je kot? kan awak?
lagi 2 minggu mcm tu je lagi kita dah 1tahun 8bulan. tktau la kalau awak ingat ke tak kan. hmm.
mcm-mcm kite dah lalui & hadapi bersama kan?
terlalu bnyk kenangan kite kan awak? hmm. tp nak buat mcm mana kan.
semalam awak call saya, td pun awak call saya.
dah takde lg dah i love you manje/sayang/baby/gemuk/buncit utk saya kan. betul tak awak?
esok lusa tulat? apa tah lagi kan?
tak kisah la awak. saya memang dah biasa kena mcm ni.
sebab tu saya takut nak memberi dalam bercinta, mcm skrg, dah nmpk dah.
memang lah prinsip saya memberi dan mengambil kan. tp tu laa. hmm. entahlah.
okayyyy, saya mengaku, saya jujur, dulu calling dr awak lah yg saya tggu-tggu.
but sekarang? dah tak awak. sorry to say.
sbb bg saya dah takde ape lagi yg saya patut harapkan dari awak. no more.
what I get? just a tears. neither a smile, nor a laugh.
awak suruh saya jadi matang, saya harap awak jadilah lebih matang sebelum awak suruh saya jadi matang macam apa yang awak nakkan.
silalah & tolonglah buang ego awak jauh-jauh utk saya, kalau betullah awak sayangkan saya, mahukan saya, perlukan saya & cintakan saya sebagaimana yg awak selalu cakap & khabarkan.

anyway, thanks awak utk lagu chris brown-without you tu. saya suka :)






0 feedback: