THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Tuesday, April 19, 2011

Part 1 saya rindu awak = i miss you! *____*

Rindu dalam kamus dewan edisi keempat membawa maksud, ingin benar akan sesuatu atau berjumpa dengan seseorang.


GAHHHHH! Dah memang betul perasaan aku tu.
Ingin benar berjumpa dengan Amat! EHERHER =,=
Normal lah kan rindu rindu ni. Jap, nak jerit jap.
Sayanggggggggggggg, I rindu youuuuuuuuuuu! Sangatttttt :'(
Tak puas jerit dalam hati :D KROHKROH -,-
5 hari terpisah, rasa macam 5 bulan. KEHKEH :D
Esok balik Bangi. Hoo-Rey-Rey :)
Tunggu kemunculan saya ya awak! Muwa muwa pp :* Picit picit hidung :]

Okay nextttttt,

Saya ingin benar berjumpa dengan Eima, Hana & Eika.
Teramat rindu pada sayang dayang mayang saya ini :( AUMMAUMMM :[
Diriku merinduimu wahai sahabat :'( *sastera sudah. kisah? :')
Seriously, saya nak ngedet dgn dorg, nak kehulu kehilir dgn dorg, nak peluk cium dorg, nak tidur manje-manje dgn dorg, nak gossip girls dgn dorg, nak shop-ING movie-ING karaoke-ING dgn dorg & macam-macam ragam bagai lagi lah dgn dorg bertiga ni. HAAA!
Nanti kita jumpa ya sayang dayang mayang ku :*
Banyak betul benda yang saya nak story mory dekat awak awak awak sekalian ni. HEEE :')
Lovalovalova-ING you all

*Part 1? AHAHA. Sabar ya rakan-rakan. Part 2 bakal menyusul di kemudian hari/minggu/bulan ;D TEHEEEE -___-

0 feedback: