THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Friday, August 26, 2011

#08

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia :)
Celik pejam celik pejam sudah pun 27 hari kita berpuasa.
Kejap je rasanya. Tak sabar rasanya nak beraya. Hihi -,-
Rilax manje, lagi 3 hari je. InsyaAllah.
Masing-masing dah busy update pasal raya. Aku pun nak jugakkkkkkk ;DD
Cettttttt! Nak jugak. Ada hati, puasa pun tak cukup sebulan.
Takpa lah, aku beraya 2+ hari je pun boleh. Nak buat camana kan. Teheee >.<
Choppppp! Dekat post ni aku nak ambil kesempatan nak berhujah sikit.
Boleh ke tidak? Boleh? Eh, tak pulak? Mana 1 ni? Huhu ;D
If tak boleh pun, boleh-bolehkan je lah ya ;D
Sebab takut nanti dah balik kampung, busy, nak update post memang harapan la kan.
So, nak hargai masa yang ada ni untuk korang-korang semua yang setia bersama saya walau apa pun yang terjadi. Terima kasih warga blogger sekalian :)
Okay, dah dah. Masa untuk berhujah ya sekarang.


Saya, Sayidatul Akmal Binti Mohd Ismail ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua sanak saudara, rakan taulan sekalian. Khas buat mereka-mereka yang mengenali saya, buat anda sekalian, saya di sini mohon kemaafan di atas segala yang zahir mahupun yang batin(jikalau ada), andai pernah/selalu terkasar bahasa, tersinggung hati, terlajak kata, atas segala yang terlebih mahupun yang terkurang. Maafkan saya. 10 jari saya susunkan buat anda semua. Saya akui itu semua tidaklah saya sengajakan atau tidaklah disengajakan saya. Saya hanyalah insan biasa yang tidak lari dari melakukan segala kesilapan. Salam Aidil Fitri 2011 & Salam Lebaran 1432H :)

Tidak dilupakan juga, Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang ke-54 Malaysia :)

0 feedback: