THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Saturday, September 3, 2011

#11

Maafkan saya atas apa yang saya telah buat.

Bukan itu yang saya pinta, bukan ini yang saya mahu.
Semuanya terjadi atas sebab sifat cemburu & sifat yang selalu ingin memberontak.
Jalan ini yang kita pilih, jalan ini lah yang kita akan melangkah pada hari-hari mendatang.
Andai bahagia masih ada untuk kita, sedia saya menerima dengan permulaan yang baru.
Andai perpisahan yang menjadi noktah untuk kita, ketahuilah mungkin Allah tidak memberkati & merestui hubungan kita.
Sudah tertulis, sudah menjadi suratan, dan inilah takdir.
Diri ini tidaklah kuat untuk berbicara melalui hati mahupun suara.
Hanya mampu berdoa pada yang satu agar tabahkan hati, kuatkan pegangan, diberikan petunjuk.


**Maaf sebab tiada penghujung kerana tidak mampu jari ini untuk terus menaip segala apa yang tersirat di hati :'(


0 feedback: