THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Wednesday, October 19, 2011

#14

Topik aku hari ini ialah "Putus Cinta" :)

Okayyyy, putus cinta ni adalah perkara yang paling menyakitkan. Aku rasa hampir semua kat dunia ni pernah dan akan mengalami putus cinta kan? & yesterday, it goes to me. Perit wehhhh, time bercinta memanglah semuanya manis, semuanya sedap, semuanya seronok. Bila putus cinta? Semua tu terus bertukar kepada yang antonim(btl ke eh? HAHA).

Persoalannya, siapa yang lebih sakit? Yang meninggalkan tu ke atau yang ditinggalkan tu? Kita selalu fikir yang ditinggalkan tu lebih sakit kan? Meninggalkan, bunyi macam kejam sangat kan? Tapi semua tak tahu apa sebab nya. Sebab tu lah ada quote, "You know my name, not my story. You've heard what I've done, not what I've been through. So, don't judge". Haa. See.

Sebagai seorang yang meninggalkan tu, aku ada sebab aku yang sendiri. Bukan sebab si dia menduakan aku or curang belakang aku. Tidak. Cuma dekat dalam kes ni, aku just boleh cakap kitorang berdua belum matang dalam perhubungan.

Sedih aku mungkin lama sikit sebab aku yang meninggalkan, and rasa menyesal tu ada, then aku yang rasa macam-macam. But apa boleh buat. Sedih dia aku taktau la kan sebab dia lelaki, ramai kenalan, so agak mudah :) Nvm, just let it be. You give, I'll take it.

Especially to all my followers & readers yang tengah angau/tengah bahagia/tengah fall in love tu, walau sesulit mana pun hubungan korang tu, belajarlah bertahan untuk itu. Berbincang selagi boleh dibawa berbincang & bersama selagi bukan korang sendiri yang mereka bahagia tu. InsyaAllah if ada jodoh & kuatnya jodoh korang tu, tak akan kemana. Aku doakan kebahagiaan korang semua. Amin <3

0 feedback: