THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Sunday, May 31, 2015

#30

Assalamualaikum & Hi :)

Lamanya tak update blog. Hehe. Saya rindu awak blog :) Awak rindu saya tak blog? =.=
Ok lah. Nak update ni tapi macam panjang je ;D Yelah. Lama tak update, bila dah dapat update macam-macam nak di ceritanya. Hihi.

Hi kawan-kawan, sihatkah? Masih aktif blogging? Bagaimana hari-hari anda? :)

Ok, nak start ceita ni. Hihi. Sebab sekarang dah ada laptop sendiri kan so boleh la kita berblogging kembali ;D Walaupun hanya pakai laptop company. Kita kena guna dengan sebaiknya. Ya idok ;D
My life is totally berubah right now. Ya la. Manje yang dulu bukan lah yang sekarang. Manje yang sekarang mungkin lebih matang. Ecehhhhh! Haha. No lah, Still sama, Just perwatakan tu yang dah berubah sikit. Masih lagi banyak bercakap. Tapi kalau dulu nak cakap fikir2 malu2, But now cakap straight forward dah takda nak fikir2 orang sangat. Pedulik ke? Kau nak cakap apa, cakap la. Manje pulak, pernah kisah lagi kan ;D

Ok la. Sekarang nak cerita pasal life. Life semuanya okay. Alhamdulillah. My family also sudah semakin ok. Ya la, semua orang ada jatuh, ada bangun dia kan. Same goes to me la. But now, mungkin berkat doa2 dari yang lain dan juga usaha itu sendiri Allah beri kebahagiaan & kenikmatan hidup ini. Syukur :)

Ok. Sekarang kita cerita pasal kerja pulak. Kerja aku sekarang memang lari dari bidang. For now, aku kerja kat Megan Avenue 2 ni under college. As education consultant kau! HAH! Kerlassss sangat nama kn. Perangai tak macam education cunsultant pun. Belakang aku mana reti nak consult2 student ni. Pengetahuan lagi lah, aku je yang tahu. Hahahahhaa! Buat masa ni ok la. Just penat bila travel & penat bila jadual pack dengan roadshow la exhibition la apa2 lah yang melibatkan kerja kat luar college. But bila kat dalam college, kerja aku selesooo habis :) Relax. Just kalau ada Prof Dato' Chin See Keat ni, kerja aku jadi tak best! Asal nampak muka aku je, ada je something la. Itu la, ini la yang disuruhnya, Sabar je la dengan dia ni. Sebab dia yang bayar gaji aku kan :( Ni taktau la berapa lama aku boleh bertahan kat sini ni. Bukan Manje la kerja kejap-kejap kan ;D

Ok, cerita pasal kerja habis! Kita cerita pasal kawan-kawan pulak. Hihi. Sekarang ni ramai kawan-kawan yang dah kahwin. AAAAAAAAAAA. Nak jugak :( Tapi belum ada rezeki. Hmm. Asal bukak fb je, ada la kawan-kawan masukkan gambar e-day lah, gambar wedding lah, gambar pre-wedding lah, gambar new baby born lah, gambar baby shower lah, gambar next baby lah. Senang cerita semuanyalah. Jealous tau :( Belum part kalau aku pergi tengok kawan nikah live, uissshhhh, lain macam feeling dia tu. Sebak, sedih, rasa macam nak kahwin time tu jugak ;D Hahahahhahaa! Tapi seronok tau tengok kawan-kawan ramai yang macam ni. Apa-apa pun aku doakan kebahagiaan korang semua wahai kawan-kawanku. Semoga bahagia selalu, dan hadapi segala yang di hadapan dengan tabah & tenang bersama yang tersayang. Hihi.

Ok. Tutup cerita pasal kawan-kawan. Sekarang kita cerita pasal yang paling favourite, yang paling aku annoying tapi paling aku sayang ;D Of course la my Amat :) Sekarang ni kitorang ok, alhamdulillah. Bahagia. Masih dalam planning untuk ke next level macam kawan-kawan yang lain. Doakan kami ya. Doa dari korang semua pun kami perlukan. Hihi. In shaa Allah, ada rezeki, akhir tahun atau tahun depan menyusul la kami :) Moga semuanya dipermudahkan. Tak sabar tau, tapi dalam masa yang sama takuttttttt :'( Another 62 days to go. I love you sayang <3 nbsp="" p="">
Okay, Before nak publish post ni, aku nak belanja gambar sikit ;D Bye korang. Enjoy my post :)


     Leya mokmok & Hana rusrus ;D

Adik, umie & yaya <3 p="">                                   
A part of kesayangan Bangi :)
                           
Time Majlis Aqiqah Amat <3 nbsp="" p="">

Nabil, popot & qila. After 2 tahun lebih tak jumpa, Meet before nabil nikah :)

At Sabah, With my team leader a.k.a my boss Raja & Alagentra. & Silan, Alagu's lil brother.

Walaupun selalu jumpa, bukan senang dapat date :) First time pergi Helipad dgn sayang <3 p="">
Nyanya and Dd just married!! 28/5/2015. Celebrate at Master Room One City. Happy for you dear :)

Birthday Zara last day. Location = rumah makteh. Sayang my family Lanchang <3 br="" nbsp="">

Lihatlah saya, hasil nya amik kau!! Gemukkkk!! Baru 2 bulan kerja dekat OC & ini lah hasil apabila kita mengamalkan gaya hidup sihat :) Ehem -.-







0 feedback: