THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Tuesday, May 31, 2016

#44

Hi!! Selamat petang. Hehe :)

Lama tak blogging, harini tetiba je rasa nak berblogging. Hee.
Haih. Pejam celik pejam celik esok dah 1 Jun. Kejap je rasa. Hmm hmm.
Tak lama lagi dah jadi wife orang. Haha! Macam tak percaya je bulan 8 aku akan kahwin. The moment that i've wait for so long. & finally, one of my dream come true. Im gonna married with a man that I love too much.

To my sayang :
Semoga apa yang kita rancang, berjalan dengan lancar. I cannot wait to be with you for forever & for the rest of my life. I tunggu lama dah untuk hubungan kita menjadi halal. Alhamdulillah, hubungan kita direstui oleh kedua-dua keluarga. I harap kita berdua tabah mengharungi dugaan bersama. Biarlah kita kuat dan boleh bersama sehingga ke akhir hayat kita. Banyak dugaan untuk kita, dari berkawan, bercinta, bertunang sampai la nak kahwin dah ni. Tapi you tetap sabar, you masih bertahan. I tahu you banyak berubah. I tahu you seorang lelaki yang baik, yang boleh membimbing I bila I jadi isteri you nanti. I tahu I banyak silap dengan you. I ni keras hati, degil & selalu menyakitkan hati dengan percakapan-percakapan i. Tapi you tahu macam mana nak handle I. I tak boleh you tak ada. Sebab tu I selalu nak ada dengan you. I tahu ramai yang tak yakin bila I dengan you. Tapi biarlah apa orang nak fikir, apa orang nak cakap pasal kita. I tak kisah pun. Bukan dorang semua yang bagi i kebahagian, bukan dorang yang bagi I makan, bukan dorang yang tolong I bila I susah. Balik-balik you jugak yang ada dengan I. Waktu I sedih, waktu I sorang, waktu I jatuh dan setiap waktu. As long kita tahu apa yang kita buat untuk diri masing-masing.

Kalau nak di ikutkan banyak nak berceloteh, tapi memandangkan I curi-curi masa kerja untuk update blog, so terpaksa la stop typing, Hee. Maybe soon! Silap-silap lepas kahwin. Hahah. Sebab busy sangat dah sekarang. Will update more when I have time :)

Another 2 months to go :) May Allah ease everything for you & me, Amat :)

2494 days loving each other and our 7th anniversary is coming soon, 02 August 2016 :)

Counting for our wedding day, 06 August 2016 #manjeamat #amatmanje

 Our preparation :)

Our wedding invitation card :)

Jemput datang bagi yang mengenali kami :)

0 feedback: