THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Friday, July 10, 2009

rindu :))

woah! lame kut ta update blog ;)) rindu3.. hee ;) rindu gile doe tat kawan2,adikabgkakak angkt,laptop,barney && sume lah :) hahhah ;) rindu pian juge ;) gahhh! mmm.. aku da start class :) bes la kuttt :) so far,okay aje :)) membe2 pong okay juge kut.. mmm.. pnt gile ouh.. alik class sure zZzZz :)) hee ;p pdhl mmg dr sek same je ;) kuat membute ;) ajajaja ;p na tawu? aku rase an,skrg ih aku da pndai b'dikari sikit wehhh :)) bangge lak ;) hahhah ;) aku da pndai baso baju sndri la :)) & pndai buat homework ;) & pndai bejimat2 :) & pndai iron duduk :) pndai lipat baju :) pndai kms blk :) eg ; pndk cite sebe sebi ah aku da pndai buat skrg :)) ecececehhhh ;) hehek ;p menggelabah je ;) an3? huhu ;p 1 je y tabule na pndai2 lg.. mmm.. bgn pg la ^^ malu je ;p tatau ah np da knci jam pong still tabule na bgn2 ;p haih manje :) na jugak suro urg tlg kejut an ;) nsb baik ah roomate baik & bule seda pg :) so,die ah mangse aku pg2 :) gahhhh! tengs pieqa ;) syg kao la! hahahahaha ;)) mmm.. duk hostel best la kut.. y tabest aku tgkt 4 :( penattttt! naik turun naik turun tangge.. tabest.. bdn ta gak kurus2.. makin sehat je ;p heee ;) pe ah an.. mmm.. dak2 ruma okay je kuttt :)) uat mse ih tade pape prob lg nan durg ;) nsb baik 1 ruma same course.. sng ah sikit.. tp2,aku rindu roomate lame aku,qila.. heee ;p pdhl baru bepisah seminggu ;p ahah :) mmm.. skrg ni aku da jarang online.. bz :)) laptop pn tade na unn.. hstl baru da ah tade wireless lg.. mmm.. tape ah ;) bule je idup ;p huhu ;) act da tatawu na type pe da.. lastly na btau tat y bekenaan,aku rindu kaourg sume la :) lg2 cakcibo kuwh,wira kuwh & lil boy kuwh :) mereka sajalah y tahu :) gahhh! talupe juge,sume adik2abang2kakak2 angkat kuwh :) manje sayang semua :)) muahmuahmuah*