THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Monday, November 29, 2010

damn tired! :(

BANGGGGGGG! hamikkkk kau manje! nak sgt merasa kerja kan. baru tahu mcm mana pnt nak carik duit and bukan sng nak dpt duit. before ni apa susah, order je kan. haha. tak kesah la kan :) aslkan enjoy kerja dah la :) so far, ok la keje kat hotel. best! suka kot. ikat ribbon, set up pinggan, serve makanan kat org, lap-lap pinggan tu semua fav kerja ;D yg tak best bila kena layan guest yg sgt cerewet and high demand! then kena berdepan dgn senior and permenant yg muka mmg stock baling cerek kat muka! mcm cibai! mntg-mntg aku org baru, kau nak buat muka and tunjuk bagus. heh! but fikir-fikir balik, aku kerja nak carik duit, bukan nak carik pasal, terus cool down sikit rasa nak marah tu ;) as long as kau respect aku and tak rude dgn aku, aku bole go lg :) takpe manje. only 20days to fulfill your target :) then, kau dah boleh blah da dr hotel tu ;D

dkt sini, mana yg keje part time, bole di katakan semua sabah sarawak budak masterskills. dorang ok la, bole masuk kepala, gelak-gelak, ramah, then sng nak mintak tlg and tunjuk ajar. kira aku senang la jugak kerja dgn dorg :) lg-lg dgn kak nisa, kak nana, tam, lg sorg aku taktau nama :) yg lain aku tak rapat pn. sebab table yg kena jaga dia bg random kan. so, mana table yg dkt dgn aku tu je la aku berborak and mintak tlg semua.

aku keje sehari 10jam ;D haha. shift ptg, dr 3pm-1am :) mana ada penat berdiri 10jam, dgn kasut bagai, rambut simpul semua. suka pulak aku. haha. dah rules kan, nak buat mcm mana. bekerja formal kan. semua mst ada rules! :)

kerja banquet ni takde lah susah mana. just time kena serve guest, amik dish, amik and hantar dishes, time set up and closing je yg penat. normal la kan. hehe. but aku suka ;D mcm-mcm aku blaja ;D im lovin' it ;D Selamat Berjumpa lagi Hotel Equatorial pada Rabu ini :) mood = cuti and masa utk tidur(save energy) ;D

lihatlah saya beruniform ;D da lbh kurang mcm hotel mania dah ;D
intan sentiasa berada di kanan saya <3 and hana sentiasa di kiri saya <3
saya jaga table 27 utk chinese wedding :) paling best! ;D
woww! my fav num '8' ;) table ini saya jaga utk indian wedding :)
working time ;DD
muka-muka staff yg suka curik tulang ;D saya takde dlm ni, so, saya tak tergolong sama dgn mereka ;D bermakna saya rajin habis ;D
h0orayyyy! kerja dah habis! boleh balik ;D lps ni tak dapat la kan nk pakai bju mcm ni lagi ;D jujur benaaaa ;D goodbye utk baju ni ;D HAHAHHAHA!