THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Sunday, December 26, 2010

1k please?

hey hey, di mana engkau duit? mcm mana aku nak carik? dah keje masih tak cukup-cukup :)
HAHAHA! pening* pening*
rabu dah 29. nak reg dah. yuran pun still tak byr lg.
hmm. mana nak dapat duit ni?
saya perlukan 1k :( utk settlekan semua :(
yuran, rumah, brg keperluan :(
HAAAA! nak hrpkan gaji, berapa je pun.
tak smpi 3rat :(
haduhhhhh :'( nak mintak kat abah?
ohhh, mmg tak la kan. takkan dpt.
susahnya nak dapat duit kan. kalau dulu, mintak je berapa, tak smpi 10minit dah dpt.
sekarang? hmmm. silap awak jugak manje :(
tu la, tak hargai lagi peluang yg awak ada.
hmmmm :'( dah smpi masa awak kena berdikari, carik duit sendiri, ni lah yg dikatakan pelajar.
pandai lah awak manage sendiri manje apa yg patut awak beli, apa yg tak patut awak beli.
belajar berjimat utk kepentingan awak sendiri. boleh? :'(

2 feedback:

ewanadyra adam's said...

haha , yeah . boleh punye . chaiyok2 ;D

manje je said...

hehe. thanks syg. pray for me :) go manje, go manje :)