THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Friday, December 10, 2010


ASSALAMUALAIKUM semua :)
yeah. agak lama aku menyepi.
rindu dekat blog aku ni! :( kesian dia terbiar.
maklumlah, busy banquet sampai lupa blog :')
alalallaala. takpe, takpe.
jgn merajuk tau blog ku ;D
aku tak lupa kau lah. aku just berdiam sahaja.
sebab taktau nak update apa lagi.
dengan masalah yg makin hari, makin terserlah dan makin mencabar.
hah! dah dah. taknak bebel banyak-banyak.
just nak update, result sudah keluar.
pukul 4pg td check email trs terpampang result aku.
punyalah susah aku nak tidur. heh!
fikir punya fikir, entah pukul berapa aku terlelap pun taktau.
result aku mengecewakan lah :(
ada kena repeat 2 papers :'(
apa lagi, MARKETING dgn MICROECONMICS lah! :(
haduh, terpaksa aku jmpa kau lg sem dpn :'(
apa-apa pun, aku bersyukur dan alhamdulillah aku tak GB :)
even pointer aku just 2 something :'(
kena bebel, semestinya. then, merajuk ;D padahal dah mmg slh sndri main bnyk sgt ;D
sem dpn kena struggle la jawabnya. takpun kenalah buat short sem :) HAHAHHA!
bye bye. muah!

0 feedback: