THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Sunday, June 12, 2011

Nadia Elliza/Daten Milano/Adinda Milano Evans'.

Semalam aku pergi rumah maklong. Borak2 dgn Shikin(cousin). Then, tetiba terbukak story pasal si dia(nama dkt title). So, hari ni aku online, aku pn stalk la dia ni. Taktau pulak friend dgn Najee(brother) kan. Rupanya cerita ni boleh dikatakan lama. Korg mesti tau kan, & ada yg taktau kan(macam aku) :) Mmg tak la kan aku nak tau berita2 up to date bila dkt Bangi. Online pun tidak, ni kan pulak baca newspaper bagai. Lagi lah tak kan ;D Kuno gila aku rasa ;D WTV :)

Ok, next, sambung balik story ni. Aku taktau lah siapa salah, siapa yg patut dipersalahkan, siapa yg betul, siapa yg sememangnya di tmpt yg betul. Wallahhu'alam. Allah S.W.T lebih mengetahui. Aku hanya melihat, mendengar & membaca.

Dekat sini aku just boleh cakap cukup2 lah sampai sini. Biarlah pihak yg bertanggungjawab menguruskan kesemuanya & menyelesaikan masalah ni. Tak perlu kot nak buat page, kutuk2 semua. Semua org tak sempurna, semua org melakukan kesilapan. Yg pntg beringat, beramal, bertaubat selagi masih ada waktu. Kita taktau mana yg shahih kan. Kita bukannya tuhan. Tu semua kerja tuhan. Janganlah nak menilai orang, janganlah nak menfitnah orang. Tu hidup dia, tu jugak jalan yg dia pilih. Aku tak berani nak bersuara sangat, tak pasal aku pulak yg kena boikot ;DD


Pesanan utk Nadia Elliza, sorry kalau i update post pasal you. I tau you belum lagi matang. Usia 14tahun sgtlah muda wahai adik. I tak salahkan you 100%. Ok? Now, I nak nasihatkan you sbg seorang kakak. Be strong ok. If you rasa bukan salah you, you nak tegakkan maruah you, go with it. Prove it to all Malaysian dear little sister. Only you knew who you are. Belajar dari kesilapan. Jgn ulangi benda yg sama. Jgn mudah rapuh. Jgn sempurnakan diri you utk org. Jgn berubah disebabkan org, berubah utk diri sendiri, berubah utk Allah. InsyaAllah semua akan lancar & tenang tanpa permasalahan. & mgkn 1 hari nanti ada kurniaan Allah akan menyintai segala ketidaksempurnaan pada diri you. Ni semua dugaan hidup. What you get is what you gave. Let it be, don't forget to pray. Just remember, Allah S.W.T always with you. Allah S.W.T Maha Adil, Maha Mengetahui & Maha Pengampun.

**jealous aku bila Juliana Evans, Nabil, Anuar Ibrahim tweet budak ni ;) Famousnyaaaaa :)

0 feedback: