THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Tuesday, April 10, 2012

#24

Assalamualaikum, selamat petang :)

First of all, happy birthday to my beloved little sister, Hanis Maisarah. Kakak sayang yaya ok? Nanti yaya balik dr Lipis kita g beli cake ok? Muah!

Okay, sambung entry. Harini aku bangun awal gila. Sebab abah yang kejut. Huhu. Kalau abah kejut, sekali je aku terus bangkit dari katil. Tapi kalau umie la yang kejut, dari pukul 9 ke 10 sudahnya ke 11 baru la aku bangun. Haha. Abah ajak aku g Lipis. But aku malas. Nak kemas umah. Esok busy tak dapat kemas umah dah. Padahal tu alasan aku malas nak g. Jauhhh weh.

Cerita lain pulak, dari sehari ke sehari aku tunggu. Tak jugak datang-datang. Macam-macam dah aku fikir. & Finally, datang jugak. Sakit aku selama ni berhasil juga. Alhamdulillah. Syukur :)

Online facebook jap. Facebook dah bosannnnn sgt. Takda yg menarik lgsg. Kalau dulu boleh la main game. Skrg game semua dah takda. Dah lama aku tak stalk someone ni sejak-sejak something jadi. And harini aku stalk la dia. Tengok-tengok, dia dah delete aku. Takpa. Sabar la Manje. Ok? Senyum senyum senyum <3

Lastly, aku nak g bukit. Ada sesapa nak teman? Hihi -,- K bye :)

0 feedback: