THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Monday, April 9, 2012

#23

Assalamualikum & salam sejahtera buat semua blogger :)

10 April 2012 bersamaan hari Selasa, aku bangun-bangun dari tidur semua dah takda kat umah. Macam biasa, Yaya & Eg pergi sekolah, Najee pulak dah start kerja, umie & abah keluar. Waaa. Tinggal aku sorg. Laparrrr -,- Dah masak tapi tak lalu nak makan. Sebab timing makan aku dah tukar semua kpd malam. Bila malam mula la perut ni macam kompang ;D

Seminggu dah aku senggugut, tapi tak pun datang bulan lagi. Hari-hari menahan sakit, seksa ohh. Dengan keadaan diri yang tak berapa nak okay sgt ni haa. Dua-dua sakit aku nak fikir sekali. Camna tu? Haha.

Alhamdulillah aku kuat sikit sejak akhir-akhir ni. Syukur ke hadrat Ilahi :) Aku rindu kawan-kawan terbaik, kawan-kawan terapat aku. Semua :'( Nak jumpaaaaaaaa :'( Jom la jumpa, aku tengah cuti ni, kang bila aku dapat kerja, dah tak free -,-

Kalau jadi la kan, aku masuk hotel balik. Part time macam dulu. Takpun Tesco Semenyih ni haa. Kak Ayang tengah adjustkan aku. Part time pun part time la kan. Asal ada sikit income. Banyak nak guna duit ni :') But aku prefer nak meniaga. Nak mencuba. Senang pun senang kannn. Haha. Dah berangan dah nak buat nasi lemak berlauk ni ;D Tehee. Harap-harap jadi la ye bulan 5 ni :) Amin & InsyaAllah.

Esok, aku mesti dah busy. Khamis lagi lah aku busy. Doakan hari-hari aku berjalan dengan lancar & tenang ya kawan-kawanku. Manje sayang semua <3 Bye.

0 feedback: