THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Wednesday, August 12, 2015

#37

Hello.

Hmmmmm. Huuhhhh. Herrrrkkk. Haihhhhhhh.
Pejam celik pejam celik dah nak habis raya dah.
Pada sesiapa yang mengenali diri ini, jemput datang beraya ke rumah saya di Bandar Tasik Kesuma pada 15/8/2015 ni. Dari tengah hari sampai tengah malam ok?
Alamat ada dkt entry yang lama2. Carik la ya kalau nak datang ;D
Ni kira last open house la, penutup raya katakan ;) Nanti jangan cakap hakak tak hajakkkkk ;)

Its August! Next month, September. Fuhhhh! Ada cerita, ya ada cerita.
Tapi biarlah rahsia. Biarlah aku, dia, diaa dan diaaa sahaja yang tahu ;) Hehe. Kalau nak tau sangat, tunggulah saya update ya. In Shaa Allah. Soon.

Macam2 la perasaan yang singgah sekarang. Jenuh tiap2 hari berfikir. Terlampau banyak. Hmm.
Ya Allah, kuatkan aku, lindungi aku, peliharalah aku, jangan biarkan aku terleka dengan duniamu, serta Engkau permudahkanlah segala urusanku di dunia ini. Selalu. Aamiin.

Tak menyabar sebenarnya, tapi takut. Nervous. Panik. Macam2 lagi la. Tak boleh nak explain macam mana. Huhuhuhu.

Hai sayang, selamat bekerja keras untuk kita berdua -.- I love you so so much sweetheart. Forever #manjeamat #amatmanje. In Shaa Allah, dengan izinmu Ya Allah, Ya Tuhan Kami. Aamiin Aamiin Ya Rabb Al Alamiin.




0 feedback: