THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Lets be part of me :)

Wednesday, August 26, 2015

#38

Hallo! Selamat petang.

First of all, Iollss nak bagitahu uollss yang iollss tak sabar nak short vacation with my girls :) Hihihi.
I am sooooo excited uollss! Kah! ;D
So, disebabkan iollss super excited, iollss nak share kat uollss gambar baju iollss dekat uollss.

Tadaa!!! Theme weollss fluorescent! Naisseeee kannn? Hehehe. Serious talk la, iollss tak sabar2 nak sarung baju ni wehhhh! <3 p="">

Okay, dah. Tutup cerita vacation, kita cerita benda lain pulak. Hihih. Tak payah guna iollss uollss weollss sangat la. Letih aku nak speaking berbelit2 lidah aku. Kahkah!

Okay, Nak share ngan korang semua. Nak tau tak? Ke taknak? Haha. Taknak tahu takpa, takyah baca sampai habis entry. Jangan gigih nak membaca apa aku post :) Ahaha. Benda ni berita happy. Untuk aku la of course. Bukan korang pun. Haha! Joke la. Okay, ready, 1, 2, 3.....
Actually aku dah confirmed! Hehe! Anddddd, gaji naik 5%. Alhamudlillah. Aku bersyukur dengan apa yang aku dapat, apa yang orang beri. Walaupun 5% je naik, tapi dah okay dah untuk aku. Dari tak naik langsung kan. Lepas jugak duit LRT aku for monthly. Hahaha! Terima kasih banyak2 la kat team leader aku, Mr Raja especially. Andd tak lupa jugak his partner, Mr Alagentra. Without you guys, i am nothing. Seriously. From zero wehhhh. But they teach me, advise me, a lot. Thanks sangat2! Really appreciated! 
Anddd, this is my id card. Haha! No staff je takda, sebab before ni aku tak pernah ada thumbprint kan, so Ameer(Admin staff) tak dapat detect aku punya id staff. Sebabnya ada yang dengki, aku pun terpaksa la buat thumprint sekarang. Jealously is everywhere I told ya! Dulu suka hati datang pukul berapa, balik pukul berapa. But now, tak merasa dah sebab dah ada thumprint. Punca sangat dorang ni. Haish! My id is 00054 :)

Okay, ada cerita lagi ni. Sekarang masuk cerita sedih pulak. Haha! Asyik nak cerita happy je, tak boleh jugak. Kena fair :) Takde kena mengena padahal. Haha. Camni cerita dia, last week 23 August (Sunday) keluar dengan my baby Elly. Tak plan pun. Tupun tiba2 dia ws, ckp datang la jumpa dia. Yela. Selalu dia kerja weekend, so mmg aku pn taktau la dia cuti kan. Haa. Then aku pergi kat dia, jumpa dia. dating berdua. Kejap je, Tak lama pun. Sebab that time pun dah pukul 6, terus gerak IOI Putrajaya, then lepak Magnum. Haish. Serious rindu! ;'( Ni belum masuk part sedih lagi, haaa, part yang sedihnya bila balik tu, dia post gambar. Okay, enjoy my cerita ;D HAHA!

Meleleh2 air mata ni tau bila baca, bila comment lagi la melimpah2 air kat mata ni turun :'( She's my baby, my bestfriend, my other half, my sister, my twin, my all la senang! 
How can I not love her? How can I not miss her? How can I lost her? 

Sorry guys! Ni bab main jiwa pulak sekarang. Tak kisah orang nak cakap apa, orang tak tahu apa aku rasa, apa aku lalui sama, Serious banyak kenangan kitorang. Yela. 1 bilik, perangai sama, just badan je tak sama. Haa! Kongsi makan sama, tidur sama, party sama, nakal sama, baik sama, kerja sama. Ya Allah. Rindunya. Walaupun sekarang kitorang dah tak selalu jumpa macam dulu, tapi dia tetap di hati. Takda siapa yang boleh ganti Elly. Masa dlu kitorang kerja sama, sampai semua ingat kitorang kakak and adik. Manje still ingat lagi, ada orang kacau, curi2 tangkap gambar Manje, Elly terus bergaduh dengan orang and security semua. Betul2 Elly protect Manje kan. Masa kita sama2 takda duit, kita makan pun kongsi2. Masa Manje sakit perut cirit birit tu, Elly berkejar urus pergi beli barang sana sini. Padahal time kerja tu. Masa birthday Amat lagi, Elly siap donate jugak. Macam2 lagi la. Hanya kitorang je tahu. Hmm. Nak2 time tu zaman belajar, kitorang pakat kunci jam, tapi Elly la jadi orang yang kena kejut kitorang balik, Elly jugak la yang kena matikan alarm kitorang. Too much memories :'( Manje tak pernah kisah pun berkawan dengan Elly. Orang duk cakap pasal Elly, Manje tak pernah kisah. Manje kenal Elly macam mana. Manje tahu Elly macam mana. Manje percaya Elly. Bukan macam orang2 yg kat luar sana tu, sibuk bercerita pasal orang sana sini, sibuk bawak cerita ke sini ke sana, sendiri pun tak berapa baik, tapi acah-acah macam baik sangat. Hipokrit sangat! Sorry la! Tak minat nak rapat dengan orang macam tu. Terus terang aku cakap, aku ni memang tak baik mana pun. Banyak buat silap. Bila tengok dengan gaya pemakaian, dengan penampilan diri, dengan mulut macam pukimak, orang pun akan nampak aku jahat. Tapi aku tak kisah pun. Aku tak pernah kisah kalau orang tu nak kawan aku ke taknak kawan dengan aku ke. Sebab tak merugikan aku pun. Takde tinggal kesan pun kat diri aku ni. Lps tu, kawan2 aku yang lain pun, yang mana rapat, takde la baik mana, tapi jahat2 dorg pun, banyak kekurangan dorg pun, dorang tu semua baik bagi aku. Aku kenal siapa dorang semua. Walaupun ada jenis korang ni yang suka cari salah orang, yang suka hina orang, yang suka bawak cerita negative pasal orang, yang bajet2 alim & baik, padahal................ Malas nak cakap banyak kan. Lagipun umur aku dah nak masuk 25 dah weh. Aku tau mana aku patut ikut, mana aku patut tinggal. Aku tahu mana baik buruk kawan2 rapat aku, Aku tahu mana betul mana tak betul. Aku tahu mana real, mana fake. So korang tak payah nak atur semua tu. No need! Wasted :) Macam dah jauh je kan cerita aku. Haha! Sorry. Emotinal pulak. Hahahah! Ok guys, enjoy my entry. Maaf kalau ada yang terlajak kata. maaf juga andai ada yang terasa di hati. Takda tujukan kepada sesiapa pun. Chillex! K bye :)

0 feedback: